Ilustrační foto

Model Giant Trance X E+ představuje revoluci v technologii trailových kol. Tento nový model je vyroben na základě hliníkového rámu ALUXX SL, který je doplněn o vysoce výkonný motor SyncDrive Pro a osvědčený systém odpružení Maestro. Trance X E+ přináší řadu nových funkcí a technologií, které jej činí ideální volbou pro cyklisty, kteří chtějí posunout své dobrodružství v terénu na novou úroveň.

Výkonný motor pro hladkou jízdu

Nový motor SyncDrive Pro produkuje točivý moment 85Nm, což zajišťuje silnou podporu šlapání i při nízkých rychlostech. To umožňuje jezdcům zdolávat technické stoupání a rozšiřovat své off-road dobrodružství. Kompaktní motor, vyvinutý ve spolupráci s firmou Yamaha, je výrazně lehčí než předchozí generace, což zlepšuje agilitu a efektivitu.

Inteligentní technologie

Motor je vybaven technologií SmartAssist, automatickým adaptivním režimem podpory. Místo manuálního výběru režimu podpory (Power, Sport, Active, Basic nebo Eco) mohou jezdci volit jízdu se SmartAssist. Jedná se o inteligentní systém, který využívá šest senzorů a pokročilých algoritmů k určení optimálního množství podpory šlapání v proměnlivém terénu. SmartAssist také maximalizuje efektivitu jak baterie, tak jezdce tím, že vždy používá správné množství energie.

Kontrola jízdy v terénu

Systém odpružení Maestro poskytuje 140mm plynulého aktivního zdvihu zadního kola. Zadní systém je kombinován s vidlicí s odpružením 150mm a geometrie rámu je optimalizována pro 29-palcová kola. Výsledkem je luxusní pocit, který dává jezdcům více momentu na technických stoupáních a sebevědomí při rychlém sjezdu po drsném terénu.

Přizpůsobení terénu

Novinka Trance X E+ zahrnuje i funkci flip chip, která umožňuje změnit úhly hlavové trubky a sedlové trubky spolu s výškou středu pro jemné doladění ovládání pro různé podmínky stezky a individuální styl jízdy. Nastavení "low" nabídne uvolněnější geometrii vhodnou pro rychlejší a otevřenější terén. Nastavení "high" nabídne strmější geometrii doporučovanou pro úzké technické stezky.

Autor: Daniel Česák dne

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení: