PELLS Thorr City Pine green

PELLS Thorr City Pine green

Typ motoru: M400
Značka motoru: Bafang
Velikost kol: 27
Baterie: 630Wh
Velikost rámu: L
Model rok: 2024

57 990 Kč

Popis kola

Pells Thorr CityMotorBafang M400Baterie630WhVýkon80NmPrůměrný dojezd80-120 kmVidlicePružinováVelikost kol 27,5"Představení ElektrokolaMěstské elektrokolo s nízkým rámem na pohodlné vyjížďky po městě. Městské elektrokolo s nízkým rámem na pohodlné vyjížďky po městě. Nízký rám usnadňuje nastupování a vystupování z kola. Připraven na jakékoliv počasí – dokonale pasující, kvalitní hliníkové blatníky vás ochrání před nechtěným ušpiněním. Integrovaná světla jsou napojena na hlavní baterii elektrokola a je možné je ovládat pouhým stisknutím tlačítka na displeji. Standardní nosič dále rozšiřuje přepravní možnosti Thorru City.Barevné varianty Pine Green Steel BlueMotorové osazeníMotor Bafang M400M400 je aktuálně nejpoužívanější středový motor. Disponuje nominálním výkonem 250 W, 80 Nm točivého momentu a váhou 3,9 kg. Jeho hlavní výhodou je nízká cena a dostupnost, hlavní nevýhodou horší kvalita zpracování. Model M420 je naprosto stejný motor, ale v jiném těle. Pokud chcete motor za dobré peníze, můžeme vám ho jenom doporučit! O motoru Bafang M400 Ovladač Bafang C220Ovladač Bafang C220Se zobrazovací a řídicí jednotkou Bafang 2-v-1 DP C220 jste vždy dobře informováni a nad svým elektrokolem máte vždy plnou kontrolu. Jasný LCD obdelníkový displej lze bez problémů číst i na přímém slunci. Získáte všechny důležité informace o vašem elektrokole, od aktuální rychlosti přes stav baterie až po celkový počet najetých kilometrů. Integrovaná ovládací tlačítka také umožňují ovládat elektrokolo prostřednictvím displeje DP C220. Jednoduše přepínejte mezi jízdními režimy, ovládejte světla nebo aktivujte asistent tlačení. Jak se starat o akumulátorAkumulátor 630WhBaterie pro motory BAFANG se vyznačují velkou univerzálností a velmi vysokou kapacitou (až 900 Wh)Akumulátor je řízen BMS: BMS je zkratka anglických slov Battery Management Systém. Jedná se o systém, který hlídá, managuje baterii. Občas někdo označuje BMS také jako balancér, které vyrovnává napětí článků na stejnou úroveň.Komponentové osazeníShimano BR-MT200 SHIMANO BR-MT200 jsou hydraulické kotoučové brzdy od značky SHIMANO. Brzda poskytuje dlouhodobě konstantní brzdné vlastnosti, rychlou a snadnou obsluhu.Tím, že se jedná o dvoupístkové brzdy, není brzda příliš náchylná na nutnost přesného nastavení a její servisní interval je o něco delší, což může být pro rekreační jezdce nespornou výhodou. Vidlice Suntour XCM Stejně jako její levnější varianta XCT, je i vidlice XCM spolehlivá a servisně nenáročná, navíc disponuje funkcí uzamčení, takže ji můžete uzamknout přepínačem na korunce. Vidlice je vhodná na horská kola pro rekreační použití. Nevýhodou vidlice je absence přesného nastavení na daného jezdce.Řadič Shimano Acera Acera je druhá nejzákladnější úroveň ze šesti, od spolehlivého výrobce Shimano. Z jízdních zkušeností jsou hlavními plusy jednoduchá funkce, nízká cena, nízké náklady při servisu. Nevýhodou je slabší konstrukce, a proto je přehazovačka vhodná spíše na rekreační jízdy. Při jízdě v zatížení neřadí úplně přesně. Nejčastěji se používá v kombinaci s devítipastorkovou kazetou s rozsahem 11-34 zubů.Reálný dojezd Pro získání lepší představy o rozpětí dojezdových vzdáleností přikládáme jednoduchou tabulku, ve které se můžete podívat na reálné dojezdy jednotlivých baterií, které máme osobně vyzkoušené. O dojezduUkázka z ateliéru Mohlo by se Vám hoditTech. parametry podívejte se na kompletní specifikaci tohoto modelu víceKatalog Pells prohlédněte si kompletní nabídku tohoto výrobce víceNávod než si kolo koupíte, můžete si prolistovat návod v češtiněvíceMotorBafang M400Značka BAFANG se v odvětví elektrokol prosadila především díky nábojovým motorům (jak v předním, tak zadním kole), kde je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních pár letech se však BAFANG intenzivně zaměřil i na výrobu středových motorů. Rozměrově je řada M400/420 o něco objemnější, a vizuálně o něco výraznější než motory značek BOSCH, YAMAHA, SHIMANO, nebo BROSE. Řada M500 je v tomto ohledu o něco subtilnější a vzhledově líbivější. Je vidět že BAFANG jde opravdu dopředu, nejen technicky, ale i designově. Jak správně vybrat vhodný motor pro elektrokolo? Výkon80NmVáha3,9 kgMax. přípomoc500WVše o motoru Bafang M400Všechna kola s motorem Bafang M400Porovnání výkonu motorů 40-60 Nmrekreační využití lehký terén 60-80 Nmdostatek výkonu i pro prudké kopce a těžký terén80-100 Nmextrémní síla, které si hravě poradí s jakýmikoliv terénem Bateriesrdce elektrokolaBaterie je společně s motorem nejdůležitějším komponentem elektrokola. Kvalita baterie přímo ovlivňuje jízdní vlastnosti, dojezd a životnost a v neposlední řadě vaší spokojenost s produktem. Proto je dobré kupovat elektrokola, u kterých máte jistotu, že využívají vyzkoušené technologie od předních výrobců. Pouze tak se vyhnete zbytečným starostem a případným "zbytečným" investicím do nové baterie. Pár faktů o bateriíchBaterie a nabíječka je u nás vždy v ceněkaždé elektrokolo zakoupíte vždy s baterií a nabíječkouKapacita (Wh)hlavní parametr baterie, čím vyšší hodnota, tím lépe. Nejlepší baterie mají až 950 Wh, slušný standard je dnes 500-600 Wh. Kapacitu baterie lze vypočítat z jejich základních parametrů "napětí V" x "kapacita Ah" = "kapacita Wh" - příklad: 36V x 17,5Ah = 630WhNabíjení lithiové baterie lze nabíjet kdykoli a jakkoli dlouho, nemá to vliv na jejich životnost. Např. rychlonabíječky (6A) zvládnou nabít 500 Wh baterii na 50% kapacity za 1 hodinu (akorát tak na to dát si oběd a nealko pivko), na 100% za 3 hodinyŽivotnost moderní baterie zvládnou velký počet plných nabíjecích cyklů (800 až 1000), než se jejich kapacita začne snižovat. Což v závoslosti na četnosti využití a způsobu zacházení s baterií odpovídá životnosti cca 4 až 8 let. Životnost baterie dokážete snadno prodloužit dodržením pár základních věcí - dočtete se níže.Battery management system (BMS) "mozek" baterie, řídící elektronika, která dohlížící na správné rovnoměrné dobíjení a vybíjení článků baterie. Vy se tedy nemusíte téměř o nic starat :)Skladování při delším nepoužívání (např. přes zimu) baterii držte nabitou ideálně na 50-60% její kapacitya uložte ji při pokojové teplotě (chlad třeba v garáži by způsobil její rychlejší samovybíjení) Jak pečovat o bateriiDoba nabíjení baterie Na co si dát pozor? Nevybíjejte baterii "do mrtva"A když se vám to přece jen podaří, tak ji ihned nabijte. Nenechávejte ji ležet prázdnou, může dojít k jejímu nevratnému poškození. V sezóně dobíjejte na 100% hned po dojezduSoučasné baterie Li-Ion nebo Li-Pol nabíjejte bez ohledu na zůstatek kapacity hned po dojezdu (často se setkáte s argumentem, že se má baterie nejdříve zcela vybít - je to nesmysl a těmto moderním bateriím to naopak škodí).Mimo sezónu když nejezdíte, dobijte na 60%60% nabití při nepoužívání baterie je pro její životnost nejoptimálnější (tj. 3 čárky z 5 na ukazateli). 1x měsičně zkontrolujte. Jakmile kapacita klesne na 40% (2 čárky z 5), dobijte opět na 60%.Jak je to s dojezdem elektrokola?papírové hodnoty vs. realita Průměrný dojezd baterieníže uvádíme hodnoty, které vycházejí z našich reálných zkušeností. Měly by vám pomoci získat lepší představu o reálném dojezdu, při zohlednění váhy jezdce a kapacity baterie. Co má vliv na dojezd? váha jezdce rychlost tlak v pneu + použitý vzorek úroveň přípomoci (asistence motoru)váha jezdce venkovní teplota, vítr profil trati a jejích povrh (asfalt, písek, kamení) Čím mohu prodloužit dojezd? Vyšší frekvence šlapání nad 50 otáček/min optimalizuje účinost pohonné jednotky. Naopak pomalé šlapání na těžké převody stojí akumulátor více energie.Jezděte plynule, časté brždění a rojíždění je nehospodárné, tak jako u automobiluSprávné a včasné řazení zvyšuje efektivitu jezdce a vyšší dojezd baterie.Kontrola správného tlaku v pneumatikách pro minimalizaci valivého odporuOn-line kalkulátor dojezduAkumo.czVáš spolehlivý partner Kolo vám doručíme až domu - připravenéVěřte, že Vaše objednané elektrokolo bude mít prvotřídní péči od našich šikovných servisních techniků, kteří elektrokolo seřídí a kompletně připraví a absolvují zkušební jízdu. Naším cílem při zvolení této služby je, aby zákazníci neměli s dodaným elektrokolem v podstatě žádnou starost a mohli se rovnou vydat na cestu a užívat si vytoužené elektro pomoci. Zajímá Vás, co všechno tato služba obnáší? Více o doručení elektrokolaPůjčovna a TestCentrum elektrokolChcete si elektrokolo před zakoupením vyzkoušet a pořádně otestovat v reálném terénu, který znáte? Nebo hledáte půjčovnu elektrokol pro zpestření vaší dovolené či delšího výletu. Na důvodu nesejde, pro všechny různé příležitosti a možné situace se vám elektrokolo může hodit. Prohlédnout půjčovnu Síť servisních partnerů po celé ČRKoupili jste u nás elektrokolo a máte to k nám daleko? Nebojte i pro vás máme řešení. Můžete využít služeb některého z našich servisních partnerů, kteří s vámi rádi vyřeší jak záruční, tak i pozáruční problém. Umí realizovat i placenou garanční prohlídku. Najít nejbližší servisOdstranění rychlostního limitu elektrokolaLimit asistence motoru do 25 km/h - noční můra mnohých cyklistů. Pokud patříte mezi ty, kterým omezení rychlosti vadí, jistě uvítáte jeho odstranění a my pro vás máme řešení. Pokud úpravu softwaru realizujete u nás, neztrácíte záruku na elektrokolo. Více o zrychlení elektrokola Pojištění elektrokolaPořídili jste si skvělé kolo a máte obavu z toho, že by Vám ho někdo mohl ukrást nebo že si ho zničíte? Bojíte se ho nechat v autě, zamčené venku bez dozoru nebo přes noc ve sklepě? Pak jste u nás správně. Pojištění elektrokol doporučují dvojnásobný mistr světa v biketrialu Josef Dressler a paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice Jiří Ježek. Více o pojištěníPoradíme vámNevíte-li si rady, velmi rádi vám pomůžeme a poradíme. Stačí se s námi spojit nebo nám zavolat na infolinku +420 315 601 380 jakou velikost rámu zvolit?jaký typ elektromotoru vybrat?odstranění rychlostního limitu 25 km/h reálný dojezd elektrokolana co si dát pozor při výběru elektrokola?půjčovna a testcentrumBlog o elektrokolech

Další parametry

Display: Bafang LCD
Vidlice: SR Suntour XCM ATB 27,5 100 mm
Přehazovačka: Shimano RD-M3020-8 Acera
Řazení: Shimano SL-M315-8R
Kazeta: x
Retez: KMC 8s
Náboje: Shimano FH-QC300 - zadní náboj, Shimano HB-QC300 - přední náboj
Ráfky: Mach ER-20
Pláště: Schwalbe Al-Grounder 27,5x2,35
Sedlovka: 31,6mm
Představec: Pells alloy adjustable stem 60 mm, 31,8 mm
Řidítka: Pells alloy, width: 720 mm, backsweep: 9 deg, rise: 12 mm
Kroutící moment: 80Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km
Přední brzda: Shimano BL-MT200 180 mm
Zadní brzda: Shimano BL-MT200 160 mm
Sedlo: Selle Royal Wave
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm
Typ rámu: Beztrubkový rám
Použití: Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: Pine Green
Značka: PELLS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Unisex, Senior, Dámská
Průměr kol: 27
Tlumič: x
Kotouče: 160 mm - zadní, 180 mm - přední
Převodník: x
Gripy: HERRMANS

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.