Pells Thorr 2 ER Blue
Typ motoru: M400
Značka motoru: Bafang
Velikost kol: 29
Baterie: 720Wh
Velikost rámu: XL
Model rok: 2023
54 990 Kč
Popis kola
Pells Thorr 2MotorBafang M400Baterie720WhVýkon80NmPrůměrný dojezd100-140 kmVidlicePružinováVelikost kol 29"Barevné varianty Představení ElektrokolaElektrokolo PELLS Thorr 2 se systémem BAFANG M400 s kapacitou baterie 720 Wh patří do kategorie nejdostupnějších elektrokol. Má rám s odolnou konstrukcí, pohodlnou geometrii zaměřenou na dlouhé cesty a umožňuje jednoduchou montáž příslušenství.Thorr patří do kategorie nejdostupnějších elektrokol, které využívají pohonné systémy značky BAFANG. Model vyniká možností využití baterie s vysokou kapacitou až 720 Wh. Rám Thorru nabízí odolnou konstrukci, pohodlnou geometrii zaměřenou především na dlouhé cesty a umožňuje jednoduchou montáž příslušenství.Rám modelu Thorr 2 je vybaven motorem BAFANG M400 a baterii o kapacitě 720 Wh. Dále je rám vybavený odpruženou vidlicí SUNTOUR XCR 32 s pružinovou patronou a zdvihem 100 mm, která perfektně pohlcuje nerovnosti cesty. Řazení je obstaráno spolehlivým SHIMANEM s 10 rychlostmi a na pozici brzd naleznete SHIMANO MT-200. SHIMANO BR-MT200SHIMANO BR-MT200 jsou hydraulické kotoučové brzdy od značky SHIMANO. Brzda poskytuje dlouhodobě konstantní brzdné vlastnosti, rychlou a snadnou obsluhu.Tím, že se jedná o dvoupístkové brzdy, není brzda příliš náchylná na nutnost přesného nastavení a její servisní interval je o něco delší, což může být pro rekreační jezdce nespornou výhodou. SUNTOUR XCRXCR je nejvyšší model z pružinových vidlic, který SunTour nabízí. Na rozdíl od levnějších modelů má sloupky vyrobené z magnesia a má nastavení odskoku. Pokud to bude potřeba, lze vidlici na korunce zamknout aby nedocházelo k pružení. Kapacita baterie Model vyniká možností využití baterie s vysokou kapacitou až 720 Wh.Mohlo by se Vám hoditTech. parametry podívejte se na kompletní specifikaci tohoto modelu víceKatalog Pells prohlédněte si kompletní nabídku tohoto výrobce víceNávod než si kolo koupíte, můžete si prolistovat návod v češtiněvíce MotorBafang M400Značka BAFANG se v odvětví elektrokol prosadila především díky nábojovým motorům (jak v předním, tak zadním kole), kde je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních pár letech se však BAFANG intenzivně zaměřil i na výrobu středových motorů. Rozměrově je řada M400/420 o něco objemnější, a vizuálně o něco výraznější než motory značek BOSCH, YAMAHA, SHIMANO, nebo BROSE. Řada M500 je v tomto ohledu o něco subtilnější a vzhledově líbivější. Je vidět že BAFANG jde opravdu dopředu, nejen technicky, ale i designově. Jak správně vybrat vhodný motor pro elektrokolo? Výkon80NmVáha3,9 kgMax. přípomoc500WVše o motoru Bafang M400Všechna kola s motorem Bafang M400Porovnání výkonu motorů 40-60 Nmrekreační využití lehký terén 60-80 Nmdostatek výkonu i pro prudké kopce a těžký terén80-100 Nmextrémní síla, které si hravě poradí s jakýmikoliv terénem Bateriesrdce elektrokolaBaterie je společně s motorem nejdůležitějším komponentem elektrokola. Kvalita baterie přímo ovlivňuje jízdní vlastnosti, dojezd a životnost a v neposlední řadě vaší spokojenost s produktem. Proto je dobré kupovat elektrokola, u kterých máte jistotu, že využívají vyzkoušené technologie od předních výrobců. Pouze tak se vyhnete zbytečným starostem a případným "zbytečným" investicím do nové baterie. Pár faktů o bateriíchBaterie a nabíječka je u nás vždy v ceněkaždé elektrokolo zakoupíte vždy s baterií a nabíječkouKapacita (Wh)hlavní parametr baterie, čím vyšší hodnota, tím lépe. Nejlepší baterie mají až 950 Wh, slušný standard je dnes 500-600 Wh. Kapacitu baterie lze vypočítat z jejich základních parametrů "napětí V" x "kapacita Ah" = "kapacita Wh" - příklad: 36V x 17,5Ah = 630WhNabíjení lithiové baterie lze nabíjet kdykoli a jakkoli dlouho, nemá to vliv na jejich životnost. Např. rychlonabíječky (6A) zvládnou nabít 500 Wh baterii na 50% kapacity za 1 hodinu (akorát tak na to dát si oběd a nealko pivko), na 100% za 3 hodinyŽivotnost moderní baterie zvládnou velký počet plných nabíjecích cyklů (800 až 1000), než se jejich kapacita začne snižovat. Což v závoslosti na četnosti využití a způsobu zacházení s baterií odpovídá životnosti cca 4 až 8 let. Životnost baterie dokážete snadno prodloužit dodržením pár základních věcí - dočtete se níže.Battery management system (BMS) "mozek" baterie, řídící elektronika, která dohlížící na správné rovnoměrné dobíjení a vybíjení článků baterie. Vy se tedy nemusíte téměř o nic starat :)Skladování při delším nepoužívání (např. přes zimu) baterii držte nabitou ideálně na 50-60% její kapacitya uložte ji při pokojové teplotě (chlad třeba v garáži by způsobil její rychlejší samovybíjení) Jak pečovat o bateriiDoba nabíjení baterie Na co si dát pozor? Nevybíjejte baterii "do mrtva"A když se vám to přece jen podaří, tak ji ihned nabijte. Nenechávejte ji ležet prázdnou, může dojít k jejímu nevratnému poškození. V sezóně dobíjejte na 100% hned po dojezduSoučasné baterie Li-Ion nebo Li-Pol nabíjejte bez ohledu na zůstatek kapacity hned po dojezdu (často se setkáte s argumentem, že se má baterie nejdříve zcela vybít - je to nesmysl a těmto moderním bateriím to naopak škodí).Mimo sezónu když nejezdíte, dobijte na 60%60% nabití při nepoužívání baterie je pro její životnost nejoptimálnější (tj. 3 čárky z 5 na ukazateli). 1x měsičně zkontrolujte. Jakmile kapacita klesne na 40% (2 čárky z 5), dobijte opět na 60%.Jak je to s dojezdem elektrokola?papírové hodnoty vs. realita Dojezd je pro zákazníka důležitá hodnota a výrobci to moc dobře vědí. I proto se většina výrobců předhání, kdo nabídne zákazníkovi zajímavější (delší) dojezd. Bohužel neexistuje žádná norma, která by pravidla pro uvádění dojezdových hodnot sjednotila, tak aby prezentované hodnoty byl opravdu reálné. My se snažíme udávat hodnoty zprůměrované, které korespondují s našimi vlastními zkušenostmi. Pro získání lepší představy o rozpětí dojezdových vzdáleností přikládáme jednodduchou tabulku, ve které se můžete podívat na reálné dojezdy jednotlivých baterií, které máme osobně vyzkoušené. Průměrný dojezd baterieníže uvádíme hodnoty, které vycházejí z našich reálných zkušeností. Měly by vám pomoci získat lepší představu o reálném dojezdu, při zohlednění váhy jezdce a kapacity baterie. Co má vliv na dojezd? váha jezdce rychlost tlak v pneu + použitý vzorek úroveň přípomoci (asistence motoru)váha jezdce venkovní teplota, vítr profil trati a jejích povrh (asfalt, písek, kamení) Čím mohu prodloužit dojezd? Vyšší frekvence šlapání nad 50 otáček/min optimalizuje účinost pohonné jednotky. Naopak pomalé šlapání na těžké převody stojí akumulátor více energie.Jezděte plynule, časté brždění a rojíždění je nehospodárné, tak jako u automobiluSprávné a včasné řazení zvyšuje efektivitu jezdce a vyšší dojezd baterie.Kontrola správného tlaku v pneumatikách pro minimalizaci valivého odporuOn-line kalkulátor dojezduAkumo.czVáš spolehlivý partner Kolo vám doručíme až domu - připravenéVěřte, že Vaše objednané elektrokolo bude mít prvotřídní péči od našich šikovných servisních techniků, kteří elektrokolo seřídí a kompletně připraví a absolvují zkušební jízdu. Naším cílem při zvolení této služby je, aby zákazníci neměli s dodaným elektrokolem v podstatě žádnou starost a mohli se rovnou vydat na cestu a užívat si vytoužené elektro pomoci. Zajímá Vás, co všechno tato služba obnáší? Více o doručení elektrokolaPůjčovna a TestCentrum elektrokolChcete si elektrokolo před zakoupením vyzkoušet a pořádně otestovat v reálném terénu, který znáte? Nebo hledáte půjčovnu elektrokol pro zpestření vaší dovolené či delšího výletu. Na důvodu nesejde, pro všechny různé příležitosti a možné situace se vám elektrokolo může hodit. Prohlédnout půjčovnu Síť servisních partnerů po celé ČRKoupili jste u nás elektrokolo a máte to k nám daleko? Nebojte i pro vás máme řešení. Můžete využít služeb některého z našich servisních partnerů, kteří s vámi rádi vyřeší jak záruční, tak i pozáruční problém. Umí realizovat i placenou garanční prohlídku. Najít nejbližší servisOdstranění rychlostního limitu elektrokolaLimit asistence motoru do 25 km/h - noční můra mnohých cyklistů. Pokud patříte mezi ty, kterým omezení rychlosti vadí, jistě uvítáte jeho odstranění a my pro vás máme řešení. Pokud úpravu softwaru realizujete u nás, neztrácíte záruku na elektrokolo. Více o zrychlení elektrokola Pojištění elektrokolaPořídili jste si skvělé kolo a máte obavu z toho, že by Vám ho někdo mohl ukrást nebo že si ho zničíte? Bojíte se ho nechat v autě, zamčené venku bez dozoru nebo přes noc ve sklepě? Pak jste u nás správně. Pojištění elektrokol doporučují dvojnásobný mistr světa v biketrialu Josef Dressler a paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice Jiří Ježek. Více o pojištěníPoradíme vámNevíte-li si rady, velmi rádi vám pomůžeme a poradíme. Stačí se s námi spojit nebo nám zavolat na infolinku +420 315 601 380 jakou velikost rámu zvolit?jaký typ elektromotoru vybrat?odstranění rychlostního limitu 25 km/h reálný dojezd elektrokolana co si dát pozor při výběru elektrokola?půjčovna a testcentrumBlog o elektrokolechDalší parametry
Display: Bafang LCD
Vidlice: SR Suntour XCR32 Coil 100 mm
Přehazovačka: TBA
Řazení: TBA 1x10
Kazeta: TBA
Retez: Shimano
Náboje: Shimano FH-TX505 - zadní náboj, Shimano HB-TX505 - přední náboj
Ráfky: Mach1 Cross-R27
Pláště: Continental Ruban 29/2,3 Wire
Sedlovka: 31,6mm
Představec: PELLS Alloy 7° Ø: 31.8mm L: 60 mm
Řidítka: PELLS Alloy Ø: 31.8mm W: 740mm R: 15 mm
Kroutící moment: 80Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km, Extra dlouhý dojezd - 100 až 180 km
Nabíječka: napětí 36 Volt, 2A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: Shimano BL-MT200 180 mm
Zadní brzda: Shimano BL-MT200 160 mm
Sedlo: Selle Royal Vivo
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: Blue
Značka: PELLS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Pánská, Unisex
Průměr kol: 29
Tlumič: x
Zdvihy: 100-120mm
Kotouče: 160 mm - zadní, 180 mm - přední
Převodník: x
Gripy: Pells Logos
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.