CTM Wire 29"

CTM Wire 29"

Typ motoru: M500
Značka motoru: Bafang
Velikost kol: 29
Baterie: 670Wh
Velikost rámu: XL
Model rok: 2023

52 999 Kč

Popis kola

CTM WireMotorBafang M500Baterie670WhVýkon95NmPrůměrný dojezd70-130 kmVidliceSuntour - vzduchVelikost kol 29" Představení ElektrokolaHorské elektrokolo MTB s ověřeným elektromotorem Bafang M500, který je navržen čistě pro horskou cyklistiku. Poskytuje výkon 250W a točivý moment až 95Nm. Dostatečnou zásobu energie pro dlouhé výlety zajistí baterie s kapacitou až 670Wh. Úplného dobití dosáhne již za cca. 6-8 hodin. Tento systém poskytuje dojezd 50-130km – dle zvoleného stupně podpory. Komponentové osazení je zvoleno s ohledem na odolnost a bezvadnou funkcionalitu. Se všemi terénními nerovnostmi si hravě poradí vidlice Suntour XCM34 se zdvihem 120mm. Spolehlivé a přesné řazení Shimano Deore ve spolupráci s 10rychlostní kazetou s rozsahem 11-43T. V každé krizové situaci ti budou asistovat účinné hydraulické brzdy Shimano MT200 a při delších výjezdech zajisté oceníš i komfortní sedlo z dílny Selle Royal.Geometrie modelu Fotogalerie modelu Hlavní přednosti BAFANG M500BAFANG model M500. „eMpětistovka“ disponuje točivým momentem 95 Nm, nominálním výkonem 250 W a váhou 3,4 kg. Za nás je to jeden z motorů, který nabízí skvělý poměr cena/výkon. Drobná vada na kráse je vyšší hlučnost než u modelu M400 Baterie BAFANG s kapacitou 670 WhDostatečnou zásobu energie pro dlouhé výlety zajistí baterie s kapacitou až 670Wh. Úplného dobití dosáhne již za cca. 6-8 hodin. Tento systém poskytuje dojezd 50-130km – dle zvoleného stupně podpory. SUNTOUR XCMStejně jako její levnější varianta XCT, je i vidlice XCM spolehlivá a servisně nenáročná, navíc disponuje funkcí uzamčení, takže ji můžete uzamknout přepínačem na korunce. Vidlice je vhodná na horská kola pro rekreační použití. Nevýhodou vidlice je absence přesného nastavení na daného jezdce. Shimano DeoreVyšší střední třída. Na výběr jsou tři varianty – dvanácti, jedenácti a desetipastorková. Nejlepší, dvanáctipastorková, nabízí rozsah kazety 10-51 zubů, což už je dostatečné i pro nějaké závodní použití. Zároveň jsou všechny komponenty kompatibilní s vyššími řadami (SLX, XT a XTR), jen jsou kvůli použití horších materiálů o něco těžší.Jedenáctipastroková varianta nabízí rozsah 11-51 zubů. Sází na komptabilitu se staršími náboji, které mají Shimano ořechy, proto není kompatibilní s vyššími řadami.Mohlo by se Vám hoditTech. parametry podívejte se na kompletní specifikaci tohoto modelu víceKatalog CTM prohlédněte si kompletní nabídku tohoto výrobce víceNávod než si kolo koupíte, můžete si prolistovat návod v češtiněvíce MotorBafang M500Elektromotor BAFANG M500 je supervýkonný středový motor o nominálním výkonu 250W (max 500W), který skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Pro dynamickou jízdu je zásadní točivý moment, ten je v případě tohoto motoru opravdu vysoký až 95 Nm. Elektromotor Bafang M500 je určen pro elektrokola u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „devítkovou“ řadu našich e-biků. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže. Jak správně vybrat vhodný motor pro elektrokolo? Výkon95 NmVáha3,2 kgMax. přípomoc600WVše o motoru Bafang M500Všechna kola s motorem Bafang M500Porovnání výkonu motorů 40-60 Nmrekreační využití lehký terén 60-80 Nmdostatek výkonu i pro prudké kopce a těžký terén80-100 Nmextrémní síla, které si hravě poradí s jakýmikoliv terénem Bateriesrdce elektrokolaBaterie je společně s motorem nejdůležitějším komponentem elektrokola. Kvalita baterie přímo ovlivňuje jízdní vlastnosti, dojezd a životnost a v neposlední řadě vaší spokojenost s produktem. Proto je dobré kupovat elektrokola, u kterých máte jistotu, že využívají vyzkoušené technologie od předních výrobců. Pouze tak se vyhnete zbytečným starostem a případným "zbytečným" investicím do nové baterie. Pár faktů o bateriíchBaterie a nabíječka je u nás vždy v ceněkaždé elektrokolo zakoupíte vždy s baterií a nabíječkouKapacita (Wh)hlavní parametr baterie, čím vyšší hodnota, tím lépe. Nejlepší baterie mají až 950 Wh, slušný standard je dnes 500-600 Wh. Kapacitu baterie lze vypočítat z jejich základních parametrů "napětí V" x "kapacita Ah" = "kapacita Wh" - příklad: 36V x 17,5Ah = 630WhNabíjení lithiové baterie lze nabíjet kdykoli a jakkoli dlouho, nemá to vliv na jejich životnost. Např. rychlonabíječky (6A) zvládnou nabít 500 Wh baterii na 50% kapacity za 1 hodinu (akorát tak na to dát si oběd a nealko pivko), na 100% za 3 hodinyŽivotnost moderní baterie zvládnou velký počet plných nabíjecích cyklů (800 až 1000), než se jejich kapacita začne snižovat. Což v závoslosti na četnosti využití a způsobu zacházení s baterií odpovídá životnosti cca 4 až 8 let. Životnost baterie dokážete snadno prodloužit dodržením pár základních věcí - dočtete se níže.Battery management system (BMS) "mozek" baterie, řídící elektronika, která dohlížící na správné rovnoměrné dobíjení a vybíjení článků baterie. Vy se tedy nemusíte téměř o nic starat :)Skladování při delším nepoužívání (např. přes zimu) baterii držte nabitou ideálně na 50-60% její kapacitya uložte ji při pokojové teplotě (chlad třeba v garáži by způsobil její rychlejší samovybíjení) Jak pečovat o bateriiDoba nabíjení baterie Na co si dát pozor? Nevybíjejte baterii "do mrtva"A když se vám to přece jen podaří, tak ji ihned nabijte. Nenechávejte ji ležet prázdnou, může dojít k jejímu nevratnému poškození. V sezóně dobíjejte na 100% hned po dojezduSoučasné baterie Li-Ion nebo Li-Pol nabíjejte bez ohledu na zůstatek kapacity hned po dojezdu (často se setkáte s argumentem, že se má baterie nejdříve zcela vybít - je to nesmysl a těmto moderním bateriím to naopak škodí).Mimo sezónu když nejezdíte, dobijte na 60%60% nabití při nepoužívání baterie je pro její životnost nejoptimálnější (tj. 3 čárky z 5 na ukazateli). 1x měsičně zkontrolujte. Jakmile kapacita klesne na 40% (2 čárky z 5), dobijte opět na 60%.Jak je to s dojezdem elektrokola?papírové hodnoty vs. realita Dojezd je pro zákazníka důležitá hodnota a výrobci to moc dobře vědí. I proto se většina výrobců předhání, kdo nabídne zákazníkovi zajímavější (delší) dojezd. Bohužel neexistuje žádná norma, která by pravidla pro uvádění dojezdových hodnot sjednotila, tak aby prezentované hodnoty byl opravdu reálné. My se snažíme udávat hodnoty zprůměrované, které korespondují s našimi vlastními zkušenostmi. Pro získání lepší představy o rozpětí dojezdových vzdáleností přikládáme jednodduchou tabulku, ve které se můžete podívat na reálné dojezdy jednotlivých baterií, které máme osobně vyzkoušené. Průměrný dojezd baterieníže uvádíme hodnoty, které vycházejí z našich reálných zkušeností. Měly by vám pomoci získat lepší představu o reálném dojezdu, při zohlednění váhy jezdce a kapacity baterie. Co má vliv na dojezd? váha jezdce rychlost tlak v pneu + použitý vzorek úroveň přípomoci (asistence motoru)váha jezdce venkovní teplota, vítr profil trati a jejích povrh (asfalt, písek, kamení) Čím mohu prodloužit dojezd? Vyšší frekvence šlapání nad 50 otáček/min optimalizuje účinost pohonné jednotky. Naopak pomalé šlapání na těžké převody stojí akumulátor více energie.Jezděte plynule, časté brždění a rojíždění je nehospodárné, tak jako u automobiluSprávné a včasné řazení zvyšuje efektivitu jezdce a vyšší dojezd baterie.Kontrola správného tlaku v pneumatikách pro minimalizaci valivého odporuOn-line kalkulátor dojezduAkumo.czVáš spolehlivý partner Kolo vám doručíme až domu - připravenéVěřte, že Vaše objednané elektrokolo bude mít prvotřídní péči od našich šikovných servisních techniků, kteří elektrokolo seřídí a kompletně připraví a absolvují zkušební jízdu. Naším cílem při zvolení této služby je, aby zákazníci neměli s dodaným elektrokolem v podstatě žádnou starost a mohli se rovnou vydat na cestu a užívat si vytoužené elektro pomoci. Zajímá Vás, co všechno tato služba obnáší? Více o doručení elektrokolaPůjčovna a TestCentrum elektrokolChcete si elektrokolo před zakoupením vyzkoušet a pořádně otestovat v reálném terénu, který znáte? Nebo hledáte půjčovnu elektrokol pro zpestření vaší dovolené či delšího výletu. Na důvodu nesejde, pro všechny různé příležitosti a možné situace se vám elektrokolo může hodit. Prohlédnout půjčovnu Síť servisních partnerů po celé ČRKoupili jste u nás elektrokolo a máte to k nám daleko? Nebojte i pro vás máme řešení. Můžete využít služeb některého z našich servisních partnerů, kteří s vámi rádi vyřeší jak záruční, tak i pozáruční problém. Umí realizovat i placenou garanční prohlídku. Najít nejbližší servisOdstranění rychlostního limitu elektrokolaLimit asistence motoru do 25 km/h - noční můra mnohých cyklistů. Pokud patříte mezi ty, kterým omezení rychlosti vadí, jistě uvítáte jeho odstranění a my pro vás máme řešení. Pokud úpravu softwaru realizujete u nás, neztrácíte záruku na elektrokolo. Více o zrychlení elektrokola Pojištění elektrokolaPořídili jste si skvělé kolo a máte obavu z toho, že by Vám ho někdo mohl ukrást nebo že si ho zničíte? Bojíte se ho nechat v autě, zamčené venku bez dozoru nebo přes noc ve sklepě? Pak jste u nás správně. Pojištění elektrokol doporučují dvojnásobný mistr světa v biketrialu Josef Dressler a paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice Jiří Ježek. Více o pojištěníPoradíme vámNevíte-li si rady, velmi rádi vám pomůžeme a poradíme. Stačí se s námi spojit nebo nám zavolat na infolinku +420 315 601 380 jakou velikost rámu zvolit?jaký typ elektromotoru vybrat?odstranění rychlostního limitu 25 km/h reálný dojezd elektrokolana co si dát pozor při výběru elektrokola?půjčovna a testcentrumBlog o elektrokolech

Další parametry

Display: Bafang LCD
Vidlice: Suntour XCM34, LOR, DS, 120mm, boost™ 15x110axle
Přehazovačka: Shimano Deore RD-M5130
Řazení: Shimano Deore SL-M5130/10 sp.
Kazeta: Shimano LinkGlide CS-LG600/10, 11-43
Retez: Shimano CN-LG500 124L
Náboje: Shimano MT400 boost / 32H
Ráfky: WTB ST i29 TCS 2.0 29" 32H
Pláště: WTB Trail Boss 29x2,4" Comp
Sedlovka: 31,6mm
Představec: CTM LCS/80mm
Řidítka: CTM rise bar, 720/31,8 mm
Kroutící moment: 95Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km, Extra dlouhý dojezd - 100 až 180 km
Nabíječka: napěti 48 Volt, 3A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: Shimano MT200 / SMRT10M
Zadní brzda: Shimano MT200 / SMRT10M
Sedlo: SR Vivo Ergo Man
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm, 190-205cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: modrá/matná černá
Značka: CTM
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Pánská, Unisex
Hmotnost: 24
Průměr kol: 29
Tlumič: x
Zdvihy: 100-120mm
Kotouče: x
Převodník: Bafang 38T, 170mm
Gripy: x

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.