Crussis ONE-OLI Largo 8.7-M
Typ motoru: OLI
Značka motoru: Bosch
Velikost kol: 29
Baterie: 720Wh
Velikost rámu: M
Model rok: 2022
42 250 Kč
Popis kola
CRUSSIS ONE-OLI LARGO 8.7-MHorské elektrokolo se středovým motorem OLI SPORT. Toto elektrokolo vykazuje velice zajímavý poměr mezi cenou a výbavou a i díky líbivému designu se stalo jedním z nejprodávanějších modelů tohoto roku. Crussis ONE-OLI Largo 8.7-M (2022) je ideální elektrokolo pro Vaše výlety bez limitu aktuální formy či zdravotního stavu.Vzduchová vidlice od značky ROCKSHOX720Wh baterieMotor OLI SPORTDvanáctipastorková přehazovačka SRAM s rozsahem kazety 11-50Dvoupístkové brzdy SRAM29" kolaVzduchová vidlice od značky ROCKSHOX720Wh baterieMotor OLI SPORTDvanáctipastorková přehazovačka SRAM s rozsahem kazety 11-50Dvoupístkové brzdy SRAM29" kolaZákladní vlastnostiMotorOLI SPORTKola29″Výkon83 NmPřehazovačka12 rychlostíBaterie720 WhZdvih tlumičů100 mmDojezdDlouhý (120 - 140 km) Síla motoru83 Nm Kvalita komponentRekreační jízda Oblíbené příslušenstvíNechte se inspirovat a podívejte se na doporučené příslušenství, které zákazníci nejčastěji k tomuto kolu pořizují. Prohlédnout OLI SPORTOLI SPORT je středový motor od italského výrobce OLI. Jedná se o jednoho z největších konkurentů pro motory BAFANG, a to jak z hlediska ceny, tak i výkonu a točivého momentu. Motor disponuje nominálním výkonem 250 W, 83 Nm točivého momentu a váhou 3,5 kg. MotorOLI SportVáha3,5 kgKroutící moment83 Nm Typ využití Lesní cesty Lesní pěšiny a traily Náročný terén a sjezdy Baterie PANASONIC s kapacitou 720 WhBaterie pro motory OLI se stejně jako baterie pro motory BAFANG vyznačují velkou univerzálností. Z hlediska kapacity máme na výběr ze dvou typů - 630 a 720 Wh Kapacita [wh]630 720 Dojezd [km]100 - 120120 - 140 LCD displej pro motory OLIVzhledově minimalistický a krásně přehledný displej .Zobrazuje základní veličiny jako je aktuální rychlost, aktuální odběr el. energie z baterie, zvolenou přípomoc motoru a čas. Ve stavovém řádku si poté můžete nastavit, zda chcete vidět denní počet ujetých kilometrů, celkový počet ujetých kilometrů, dojezd, spálené kalorie, atp. Displej zároveň umí spočítat průměrnou spotřebu el. energie na ujetý kilometr, takže můžete pozorovat jaký vliv mají různé podmínky na spotřebu. Hliníkový rámHliník je sám o sobě měkký materiál, proto se v rámech používají jeho slitiny. Tyto rámy mají až 3x nižší hmotnost než rámy ocelové. Můžete si všimnout, že mají rámy z hliníkových slitin trubky s většími průměry. Není to jenom věc designu, ale zvyšuje to pevnost samotného rámu. SRAM SX EagleSRAM SX Eagle je cenově nejdostupnější přehazovačka z řady Eagle, která poskytuje 12 převodů s extrémním rozsahem kazety (11-50 zubů), díky kterému vám nebudou chybět lehké převody při extrémním stoupání, ani těžké převody při rychlé jízdě. Pokud hledáte elektrokolo s velkým rozsahem převodů, je to ideální volba. Model SX je srovnatelný s modelem Deore od Shimano. Všeobecnou nevýhodou dvanáctipastorkových přehazovaček je jejich citlivost na seřízení.V náročnějším terénu, nebo při řazení v tahu se může díky slabší konstrukci projevit nepřesné řazení. SRAM LEVELLEVELY jsou jedny z nejlevnějších hydraulických kotoučových brzd německého výrobce SRAM.Technologicky vychází z vyšších řad, ale byl zde brán velký ohled na nízkou prodejní cenu, což se promítlo v použitých materiálech. Brzdy jsou o něco větší a těžší než konkurenční SHIMANO BR-MT200, ale vlastnostmi jsou velmi podobné. Jejich specialitkou je použití standardní brzdové kapaliny (DOT 5.1) namísto minerálního oleje, což je pro uživatele lepší varianta - “DOTka” se tolik nepřehřívá a má lepší tepelné vlastnosti (hlavně v zimě, kdy tolik netuhne). Jediná nevýhoda brzdové kapaliny je její agresivní působení na lak a pneumatiky, ale to není věc kterou by běžný uživatel řešil. ROCKSHOX JudyJudy je základní vidlice od německého výrobce ROCKSHOX. I přesto se ovšem jedná o skvělou vidlici. Díky nastavení vzduchem se přizpůsobí každému jezdci, má pevnou konstrukci a inovovanou povrchovou úpravu, která zlepšuje kluzné vlastnosti a zároveň zabraňuje nadměrnému opotřebení povrchu. Všeobecnou nevýhodou vzduchových vidlic, je nutnost pravidelného servisu, který je třeba provést minimálně jednou ročně.Další parametry
Display: Oli
Vidlice: Rockshox FS Judy Silver TK Solo Air 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
Přehazovačka: Sram Eagle SX 12s
Řazení: Sram SX Eagle
Kazeta: Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Retez: Sram Eagle SX 12s
Náboje: Crussis disc, ložisko věneček, 32D
Ráfky: Crussis 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Pláště: Maxxis Ardent 29 x 2,40
Sedlovka: 30,4mm
Představec: Crussis Al, 60 mm, pevný
Řidítka: Crussis Al, 760 mm
Kroutící moment: 85Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km
Přední brzda: Shimano Deore BR-MT410, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 180 mm
Zadní brzda: Shimano Deore BR-MT410, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 160 mm
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm, 190-205cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: Zelená
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Pánská, Unisex
Průměr kol: 29
Tlumič: x
Kotouče: 180 mm - přední, 160 mm - zadní
Převodník: Sram X-Sync 2 38Z / Bafang 170 mm
Gripy: Crussis, 100% silikon
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.