Crussis ONE-Largo M510 9.8-M

Crussis ONE-Largo M510 9.8-M

Typ motoru: M500
Značka motoru: Bosch
Velikost kol: 29
Baterie: 720Wh
Velikost rámu: M
Model rok: 2024

49 990 Kč

Popis kola

Crussis ONE-Largo M510 9.8-MMotorBafang M510Baterie720WhVýkon95NmPrůměrný dojezd100-170 kmVidliceVzduchováVelikost kol 29"Představení ElektrokolaVážení, tento e-bikový stroj s devětadvacítkovými koly, s extra silnou baterií a nabitou výbavou, to je něco pro vás! Elektrokolo Crussis ONE-Largo M510 9.8-M jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili. Není nač čekat. Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis ONE-Largo M510 9.8-M je připraveno vyrazit s vámi! Pokud byste přesto zatoužili po modelu s motorem PANASONIC GX Ultimate, koukněte na e-kolo e-Largo 9.9-M/L. Zajímavostimodelu xVyjímatelná baterieBaterie se dá nabíjet jak v rámu, tak ji můžete na dobití snadno z rámu vyjmout.xPěnové gripy Zajišťují pevný a pohodlný úchop, také dobře odvádí pot z ruky.xVyjímatelná baterieBaterie se dá nabíjet jak v rámu, tak ji můžete na dobití snadno z rámu vyjmout.xPěnové gripy Zajišťují pevný a pohodlný úchop, také dobře odvádí pot z ruky.Fotogalerie Elektrokola ONE-Largo M510 9.8-M Videoprezentace Elektrokola ONE-Largo M510 9.8Barevnévarianty Jednobarevná VícebarevnáElektropohon Motor Bafang M510Elektromotor BAFANG M510, nástupce M500, je supervýkonný středový motor o nominálním výkonu 250W (max 500W), který skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Díky novému uhlíkovému pouzdru se při upgradu podařilo snížit váhu motoru na pouhých 2,9 kg. Pro dynamickou jízdu je zásadní točivý moment, ten je v případě tohoto motoru opravdu vysoký až 95 Nm. Elektromotor Bafang M510 je určen pro elektrokola, u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „devítkovou“ řadu našich e-biků.O motoru Display BafangPřehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat. Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.Vše o displeji Značková baterieTělem tohoto elektrokola pulzuje energie z baterie s Li-Ion články o kapacitě 720 Wh (20 Ah), která napájí celý systém. Tato baterie je opravdovým výkonovým gigantem, umožňujícím elektrokolu dosáhnout neuvěřitelných 170 km na jedno nabití. Samozřejmě, konkrétní vzdálenost závisí na charakteru trasy a způsobu využívání asistence.720WhMechanickékomponenty SRAM SX EagleSRAM SX Eagle je cenově nejdostupnější přehazovačka z řady Eagle, která poskytuje 12 převodů s extrémním rozsahem kazety (11-50 zubů), díky kterému vám nebudou chybět lehké převody při extrémním stoupání, ani těžké převody při rychlé jízdě. Pokud hledáte elektrokolo s velkým rozsahem převodů, je to ideální volba. Model SX je srovnatelný s modelem Deore od Shimano. Všeobecnou nevýhodou dvanáctipastorkových přehazovaček je jejich citlivost na seřízení.V náročnějším terénu, nebo při řazení v tahu se může díky slabší konstrukci projevit nepřesné řazení. Vzduchová vidliceVzduchem tlumená vidlice ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29" se zdvihem 100 mm je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty.Stačí jednoduše upravit tlak vzduchu ve vidlici a e-bike plně přizpůsobit vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice. USB konektorMusíme zdůraznit praktickou výhodu v podobě aktivního USB portu, díky kterému můžete přes displej nabíjet z centrální baterie některé z vašich zařízení - typicky telefon, přední světlo, atd. Oblíbené příslušenstvíNechte se inspirovat a podívejte se na doporučené příslušenství, které zákazníci nejčastěji k tomuto kolu pořizují. ProhlédnoutMáme vždy něco navíc Mohlo by se vám hodit Tech. parametry podívejte se na kompletní specifikaci tohoto modelu víceKatalog Crussis prohlédněte si kompletní nabídku tohoto výrobce víceNávod než si kolo koupíte, můžete si prolistovat návod v češtiněvíceČeský výrobce CRUSSISFirma Crussis, jež vyrábí elektrokola, vstupuje do druhé dekády své existence. S novými motory a v nových prostorech. Zázemí a management ale stále zůstává pod taktovkou Petra Výkruty a jeho rodinných příslušníků. Povídali jsme si s celou jeho rodinou, která se na vzniku elektrokol Crussis podílí výraznou měrou. Pojďte se s námi podívat do zákulisí výroby. Celý rozhovor MotorBafang M510Elektromotor BAFANG M510, nástupce M500, je supervýkonný středový motor o nominálním výkonu 250W (max 500W), který skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Díky novému uhlíkovému pouzdru se při upgradu podařilo snížit váhu motoru na pouhých 2,9 kg. Pro dynamickou jízdu je zásadní točivý moment, ten je v případě tohoto motoru opravdu vysoký až 95 Nm.Elektromotor Bafang M510 je určen pro elektrokola, u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „devítkovou“ řadu našich e-biků. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Jak správně vybrat vhodný motor pro elektrokolo? Výkon95NmVáha2,9 kgMax. přípomoc600WPorovnání výkonu motorů 40-60 Nmrekreační využití lehký terén 60-80 Nmdostatek výkonu i pro prudké kopce a těžký terén80-100 Nmextrémní síla, které si hravě poradí s jakýmikoliv terénem Bateriesrdce elektrokolaBaterie je společně s motorem nejdůležitějším komponentem elektrokola. Kvalita baterie přímo ovlivňuje jízdní vlastnosti, dojezd a životnost a v neposlední řadě vaší spokojenost s produktem. Proto je dobré kupovat elektrokola, u kterých máte jistotu, že využívají vyzkoušené technologie od předních výrobců. Pouze tak se vyhnete zbytečným starostem a případným "zbytečným" investicím do nové baterie. Pár faktů o bateriíchBaterie a nabíječka je u nás vždy v ceněkaždé elektrokolo zakoupíte vždy s baterií a nabíječkouKapacita (Wh)hlavní parametr baterie, čím vyšší hodnota, tím lépe. Nejlepší baterie mají až 950 Wh, slušný standard je dnes 500-600 Wh. Kapacitu baterie lze vypočítat z jejich základních parametrů "napětí V" x "kapacita Ah" = "kapacita Wh" - příklad: 36V x 17,5Ah = 630WhNabíjení lithiové baterie lze nabíjet kdykoli a jakkoli dlouho, nemá to vliv na jejich životnost. Např. rychlonabíječky (6A) zvládnou nabít 500 Wh baterii na 50% kapacity za 1 hodinu (akorát tak na to dát si oběd a nealko pivko), na 100% za 3 hodinyŽivotnost moderní baterie zvládnou velký počet plných nabíjecích cyklů (800 až 1000), než se jejich kapacita začne snižovat. Což v závoslosti na četnosti využití a způsobu zacházení s baterií odpovídá životnosti cca 4 až 8 let. Životnost baterie dokážete snadno prodloužit dodržením pár základních věcí - dočtete se níže.Battery management system (BMS) "mozek" baterie, řídící elektronika, která dohlížící na správné rovnoměrné dobíjení a vybíjení článků baterie. Vy se tedy nemusíte téměř o nic starat :)Skladování při delším nepoužívání (např. přes zimu) baterii držte nabitou ideálně na 50-60% její kapacitya uložte ji při pokojové teplotě (chlad třeba v garáži by způsobil její rychlejší samovybíjení) Doba nabíjení baterie Na co si dát pozor? Nevybíjejte baterii "do mrtva"A když se vám to přece jen podaří, tak ji ihned nabijte. Nenechávejte ji ležet prázdnou, může dojít k jejímu nevratnému poškození. V sezóně dobíjejte na 100% hned po dojezduSoučasné baterie Li-Ion nebo Li-Pol nabíjejte bez ohledu na zůstatek kapacity hned po dojezdu (často se setkáte s argumentem, že se má baterie nejdříve zcela vybít - je to nesmysl a těmto moderním bateriím to naopak škodí).Mimo sezónu když nejezdíte, dobijte na 60%60% nabití při nepoužívání baterie je pro její životnost nejoptimálnější (tj. 3 čárky z 5 na ukazateli). 1x měsičně zkontrolujte. Jakmile kapacita klesne na 40% (2 čárky z 5), dobijte opět na 60%.Jak je to s dojezdem elektrokola?papírové hodnoty vs. realita Dojezd je pro zákazníka důležitá hodnota a výrobci to moc dobře vědí. I proto se většina výrobců předhání, kdo nabídne zákazníkovi zajímavější (delší) dojezd. Bohužel neexistuje žádná norma, která by pravidla pro uvádění dojezdových hodnot sjednotila, tak aby prezentované hodnoty byl opravdu reálné. My se snažíme udávat hodnoty zprůměrované, které korespondují s našimi vlastními zkušenostmi. Pro získání lepší představy o rozpětí dojezdových vzdáleností přikládáme jednodduchou tabulku, ve které se můžete podívat na reálné dojezdy jednotlivých baterií, které máme osobně vyzkoušené. Průměrný dojezd baterieníže uvádíme hodnoty, které vycházejí z našich reálných zkušeností. Měly by vám pomoci získat lepší představu o reálném dojezdu, při zohlednění váhy jezdce a kapacity baterie. Co má vliv na dojezd? váha jezdce rychlost tlak v pneu + použitý vzorek úroveň přípomoci (asistence motoru)váha jezdce venkovní teplota, vítr profil trati a jejích povrh (asfalt, písek, kamení) Čím mohu prodloužit dojezd? Vyšší frekvence šlapání nad 50 otáček/min optimalizuje účinost pohonné jednotky. Naopak pomalé šlapání na těžké převody stojí akumulátor více energie.Jezděte plynule, časté brždění a rojíždění je nehospodárné, tak jako u automobiluSprávné a včasné řazení zvyšuje efektivitu jezdce a vyšší dojezd baterie.Kontrola správného tlaku v pneumatikách pro minimalizaci valivého odporuOn-line kalkulátor dojezduJaromír Jágr doporučuje!Naše hokejová legenda Jaromír Jágr se stal v roce 2018 tváří značky českých elektrokol Crussis. Sám Jaromír Jágr vlastní a jezdí na koloběžce Crussis, kterou jak říká používá nejen k tréninku. Průvodceelektrokoly Crussis 2023Jak mám rozumět názvu kola?ONE a X - ONE je označení pro jednotnou barvu elektrokola. Povětšinou bývá v matném provedení. Pokud v názvu není ONE jedná se o klasickou barevnou variantu elektrokola.OLI, PAN a X - je označení pro pohonou jednotku elektrokola. OLI - italský motor OLI. PAN - motor PANASONIC a pokud v není v názvu specifikováno je v základní výbavě motor BAFANG.City, Gordo, Country... - je označení pro typ elektrokola. CITY, COUNTRY - městká elektrokola. GORDO, SAVELA, CROSS - krosová a treková elektrokola. GUERA, FIONNA, ATLAND, LARGO - horská elektrokola ( detailnější popis níže ).1.8,5.8,6.8... - číslice před tečkou vždy označuje mechanickou výbavu elektrokola, čím vyšší číslo, tím kvalitnější elektrokol ( detailnější popis níže ). Číslice za tečkou určuje modelový rok. To znamená, 8 = modely 2023, 7 = modely 2022, 6 = modely 2021 a pod...S, M, L - toto písmeno vždy označuje kapacitu baterie, konkrétního modelu. Detailnější popis níže.xOznačení barevné variantyxOznačení typu motoruxOznačení typu elektrokolaxOznačení kvality mechanické výbavyxOznačení kapacity bateriexOznačení barevné variantyxOznačení typu motoruxOznačení typu elektrokolaxOznačení kvality mechanické výbavyxOznačení kapacity baterieStručný přehled modelových řadHorská elektrokolaLargo - velikost kol 29", unisexový pevný rám Atland - velikost kol 27,5", unisexový pevný rámGuera - velikost kol 27,5", dámský pevný rámFionna velikost kol 29", dámský pevný rámTreková elektrokolaCross - velikost kol 28", pánský rámCross low - velikost kol 28", dámský rámGordo - velikost kol 28", pánský rámSavela - velikost kol 28", dámský rám Městská elektrokolaCity - velikost kol 26", snížený rámCountry - velikost kol 28", snížený rámJak se označují baterie elektrokol Crussis ?Baterie 14,5 Ah a 17,5 Ah jsou v rámu kola mezi sebou zaměnitelné a je možné je použít v jednom rámu kola, které jsou pro tyto baterie vyrobené.Jednotlivě baterie jsou označeny písmenem. Pro lepší porozumění označení dané kapacity baterie. Označení písmene "S" je kapacita 17,5 Ah, "M" je kapacita 20 Ah a "L" je kapacita 25 Ah. Baterie s nejnižší kapacitou 14,5 Ah nemá žádné písmenné označení.Baterie 20 Ah a 25 Ah nejsou mezi sebou zaměnitelné a to kvůli jejich rozměru. Větší kapacita baterie má i větší rozměr baterie a proto tyto dvě kapacity baterie je možné použít pouze do rámu pro ně určené a nelze je s jinými bateriemi zaměňovat. S = 17,5Ah ( např: Largo 7.7-S ) M = 20Ah ( např: Largo 7.7-M )L = 25Ah ( např: Largo 7.7-L )Akumo.czVáš spolehlivý partner Kolo vám doručíme až domu - připravenéVěřte, že Vaše objednané elektrokolo bude mít prvotřídní péči od našich šikovných servisních techniků, kteří elektrokolo seřídí a kompletně připraví a absolvují zkušební jízdu. Naším cílem při zvolení této služby je, aby zákazníci neměli s dodaným elektrokolem v podstatě žádnou starost a mohli se rovnou vydat na cestu a užívat si vytoužené elektro pomoci. Zajímá Vás, co všechno tato služba obnáší? Více o doručení elektrokolaPůjčovna a TestCentrum elektrokolChcete si elektrokolo před zakoupením vyzkoušet a pořádně otestovat v reálném terénu, který znáte? Nebo hledáte půjčovnu elektrokol pro zpestření vaší dovolené či delšího výletu. Na důvodu nesejde, pro všechny různé příležitosti a možné situace se vám elektrokolo může hodit. Prohlédnout půjčovnu Odstranění rychlostního limitu elektrokolaLimit asistence motoru do 25 km/h - noční můra mnohých cyklistů. Pokud patříte mezi ty, kterým omezení rychlosti vadí, jistě uvítáte jeho odstranění a my pro vás máme řešení. Pokud úpravu softwaru realizujete u nás, neztrácíte záruku na elektrokolo. Více o zrychlení elektrokola Pojištění elektrokolaPořídili jste si skvělé kolo a máte obavu z toho, že by Vám ho někdo mohl ukrást nebo že si ho zničíte? Bojíte se ho nechat v autě, zamčené venku bez dozoru nebo přes noc ve sklepě? Pak jste u nás správně. Pojištění elektrokol doporučují dvojnásobný mistr světa v biketrialu Josef Dressler a paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice Jiří Ježek. Více o pojištěníPoradíme vámNevíte-li si rady, velmi rádi vám pomůžeme a poradíme. Stačí se s námi spojit nebo nám zavolat na infolinku +420 315 601 380 jakou velikost rámu zvolit?jaký typ elektromotoru vybrat?odstranění rychlostního limitu 25 km/h reálný dojezd elektrokolana co si dát pozor při výběru elektrokola?půjčovna a testcentrumBlog o elektrokolech

Další parametry

Display: Bafang LCD
Vidlice: Rockshox FS Judy Silver TK Solo Air 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
Přehazovačka: Sram Eagle SX 12s
Řazení: Sram SX Eagle
Kazeta: Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Retez: Sram Eagle SX 12s
Náboje: Crussis disc, ložisko věneček, 32D
Ráfky: Crussis 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Pláště: Maxxis Ardent 29 x 2,40
Sedlovka: 30,4mm
Představec: Crussis Al, 60 mm, pevný
Řidítka: Crussis Al, 760 mm
Kroutící moment: 95Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km, Extra dlouhý dojezd - 100 až 300 km
Přední brzda: Shimano Deore BR-MT410, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 180 mm
Zadní brzda: Shimano Deore BR-MT410, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 160 mm
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm, 190-205cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: Modrá
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Unisex
Průměr kol: 29
Tlumič: x
Kotouče: 180 mm - přední, 160 mm - zadní
Převodník: Sram X-Sync 2 38Z / Bafang 170 mm
Gripy: Crussis, 100% silikon

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení:
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.