Crussis ONE-Guera 9.7-S
Typ motoru: M500
Značka motoru: Bafang
Velikost kol: 27
Baterie: 630Wh
Velikost rámu: S
Model rok: 2022
56 691 Kč
Popis kola
CRUSSIS ONE-GUERA 9.7-SDámské horské elektrokolo s dámskou geometrií a středovým motorem Bafang MaxDrive. Toto elektrokolo vykazuje velice zajímavý poměr mezi cenou a výbavou a i díky líbivému designu se stalo jedním z nejprodávanějších modelů tohoto roku. Crussis ONE-Guera 9.7-S (2022) je ideální elektrokolo pro Vaše výlety bez limitu aktuální formy či zdravotního stavu.xVduchová vidlice od značky ROCKSHOXx630Wh bateriexMotor BAFANG M500xDvanáctipastorková přehazovačka SRAM s rozsahem kazety 11-50xDvoupístkové brzdy SRAMx27,5" kolaxVduchová vidlice od značky ROCKSHOXx630Wh bateriexMotor BAFANG M500xDvanáctipastorková přehazovačka SRAM s rozsahem kazety 11-50xDvoupístkové brzdy SRAMx27,5" kolaZákladní vlastnostiMotorBAFANG M500Kola27,5″Výkon95 NmPřehazovačka12 rychlostíBaterie630 WhZdvih tlumičů100 mmDojezdStřední (100 - 120 km) Síla motoru95 Nm Kvalita komponentRekreační jízda Oblíbené příslušenstvíNechte se inspirovat a podívejte se na doporučené příslušenství, které zákazníci nejčastěji k tomuto kolu pořizují. Prohlédnout BAFANG M500BAFANG model M500. „eMpětistovka“ disponuje točivým momentem 95 Nm, nominálním výkonem 250 W a váhou 3,4 kg. Za nás je to jeden z motorů, který nabízí skvělý poměr cena/výkon. Drobná vada na kráse je vyšší hlučnost než u modelu M400MotorBafang M500Váha3,4 kgKroutící moment95 Nm Typ využití Lesní cesty Lesní pěšiny a traily Náročný terén a sjezdy Baterie BAFANG s kapacitou 630 WhBaterie pro motory BAFANG se vyznačují velkou univerzálností a velmi vysokou kapacitou (až 900 Wh) Kapacita [wh]468 522 630 720 900Dojezd [km]60 - 80 80 - 100100 - 120120 - 140140 - 160 LCD displej pro BAFANGNejpoužívanější displej pro BAFANG motory. Displej je přehledný a krásně barevný. Zobrazuje základní veličiny jako je aktuální rychlost, aktuální odběr el. energie z baterie, zvolenou přípomoc motoru a čas. Ve stavovém řádku si poté můžete nastavit, zda chcete vidět denní počet ujetých kilometrů, celkový počet ujetých kilometrů, dojezd, spálené kalorie, atp. Další výhoda je USB výstup pro napájení dalších zařízení, jako je třeba telefon, či světlo. Hliníkový rámHliník je sám o sobě měkký materiál, proto se v rámech používají jeho slitiny. Tyto rámy mají až 3x nižší hmotnost než rámy ocelové. Můžete si všimnout, že mají rámy z hliníkových slitin trubky s většími průměry. Není to jenom věc designu, ale zvyšuje to pevnost samotného rámu. SRAM SX EagleSRAM SX Eagle je cenově nejdostupnější přehazovačka z řady Eagle, která poskytuje 12 převodů s extrémním rozsahem kazety (11-50 zubů), díky kterému vám nebudou chybět lehké převody při extrémním stoupání, ani těžké převody při rychlé jízdě. Pokud hledáte elektrokolo s velkým rozsahem převodů, je to ideální volba. Model SX je srovnatelný s modelem Deore od Shimano. Všeobecnou nevýhodou dvanáctipastorkových přehazovaček je jejich citlivost na seřízení.V náročnějším terénu, nebo při řazení v tahu se může díky slabší konstrukci projevit nepřesné řazení. SRAM LEVELLEVELY jsou jedny z nejlevnějších hydraulických kotoučových brzd německého výrobce SRAM.Technologicky vychází z vyšších řad, ale byl zde brán velký ohled na nízkou prodejní cenu, což se promítlo v použitých materiálech. Brzdy jsou o něco větší a těžší než konkurenční SHIMANO BR-MT200, ale vlastnostmi jsou velmi podobné. Jejich specialitkou je použití standardní brzdové kapaliny (DOT 5.1) namísto minerálního oleje, což je pro uživatele lepší varianta - “DOTka” se tolik nepřehřívá a má lepší tepelné vlastnosti (hlavně v zimě, kdy tolik netuhne). Jediná nevýhoda brzdové kapaliny je její agresivní působení na lak a pneumatiky, ale to není věc kterou by běžný uživatel řešil. ROCKSHOX JudyJudy je základní vidlice od německého výrobce ROCKSHOX. I přesto se ovšem jedná o skvělou vidlici. Díky nastavení vzduchem se přizpůsobí každému jezdci, má pevnou konstrukci a inovovanou povrchovou úpravu, která zlepšuje kluzné vlastnosti a zároveň zabraňuje nadměrnému opotřebení povrchu. Všeobecnou nevýhodou vzduchových vidlic, je nutnost pravidelného servisu, který je třeba provést minimálně jednou ročně.AI hodnocení kvality:
7
AI hodnoceni cena vs výkon:
8
AI hodnotí:
Elektrokolo Crussis ONE-Guera 9.7-S nabízí vysoký poměr cena/výkon. Jeho cena je podprůměrná, ale je vybaveno kvalitními komponenty jako je motor Bafang M500-510, přehazovačka Sram Eagle SX 12s a vidlice Rockshox FS Judy Silver TK Solo Air. Díky těmto komponentům a hliníkovému rámu dosahuje vysokého hodnocení kvality. Navíc elektrokolo nabízí dlouhý dojezd (80 až 130 km) a možnost zrychlení na 50 km/h. Mezi nevýhody patří absence tlumiče a nutnost připlatit si za teleskopickou sedlovku.Další parametry
Display: Bafang LCD
Vidlice: Rockshox FS Judy Silver TK Solo Air 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
Přehazovačka: Sram Eagle SX 12s
Řazení: Sram SX Eagle
Kazeta: Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Retez: Sram Eagle SX 12s
Náboje: Crussis disc, ložisko věneček, 32D
Ráfky: Crussis 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Pláště: Maxxis Ardent 27,5 x 2,40
Sedlovka: 30,4mm
Představec: Crussis Al, 60 mm, pevný
Řidítka: Crussis Al, 700 mm
Kroutící moment: 95Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km
Nabíječka: napětí 36 Volt, 2A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: Shimano Deore BR-MT410, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 180 mm
Zadní brzda: Shimano Deore BR-MT410, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 160 mm
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: Tmavě zelená
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Unisex, Dámská
Průměr kol: 27
Tlumič: x
Zdvihy: 100-120mm
Kotouče: 180 mm - přední, 160 mm - zadní
Převodník: Sram X-Sync 2 38Z / Bafang 170 mm
Gripy: Crussis, 100% silikon
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.