Crussis e-Savela 7.7
Typ motoru: M400
Značka motoru: Bafang
Velikost kol: 28
Baterie: 522Wh
Velikost rámu: L
Model rok: 2022
37 990 Kč
Popis kola
CRUSSIS E-SAVELA 7.7Dámské trekové elektrokolo se středovým elektromotorem motorem Bafang. Toto elektrokolo vykazuje velice zajímavý poměr mezi cenou a výbavou a i díky líbivému designu se stalo jedním z nejprodávanějších modelů tohoto roku. Crussis e-Savela 7.7 (2022) je ideální elektrokolo pro Vaše výlety bez limitu aktuální formy či zdravotního stavu.xPružinová vidlice od značky SR SUNTOURx522Wh bateriexMotor BAFANG M400xOsmipastorková přehazovačka SRAMxDvoupístkové brzdy SRAMx28" kolaxNosič a blatníky v základní výbavěxSnížený rám pro pohodlnější nástupxPružinová vidlice od značky SR SUNTOURx522Wh bateriexMotor BAFANG M400xOsmipastorková přehazovačka SRAMxDvoupístkové brzdy SRAMx28" kolaxNosič a blatníky v základní výbavěxSnížený rám pro pohodlnější nástupZákladní vlastnostiMotorBAFANG M400Kola28″Výkon80 NmPřehazovačka8 rychlostíBaterie522 WhZdvih tlumičů63 mmDojezdStřední (80 - 100 km) Síla motoru80 Nm Kvalita komponentRekreační jízda Oblíbené příslušenstvíNechte se inspirovat a podívejte se na doporučené příslušenství, které zákazníci nejčastěji k tomuto kolu pořizují. Prohlédnout BAFANG M400M400 je aktuálně nejpoužívanější středový motor. Disponuje nominálním výkonem 250 W, 80 Nm točivého momentu a váhou 3,9 kg. Jeho hlavní výhodou je nízká cena a dostupnost, hlavní nevýhodou horší kvalita zpracování. Model M420 je naprosto stejný motor, ale v jiném těle. Pokud chcete motor za dobré peníze, můžeme vám ho jenom doporučit!MotorBafang M400Váha3,9 kgKroutící moment80 Nm Typ využití Lesní cesty Lesní pěšiny a traily Náročný terén a sjezdy Baterie BAFANG s kapacitou 522 WhBaterie pro motory BAFANG se vyznačují velkou univerzálností a velmi vysokou kapacitou (až 900 Wh) Kapacita [wh]468 522 630 720 900Dojezd [km]60 - 80 80 - 100100 - 120120 - 140140 - 160 LCD displej pro BAFANGNejpoužívanější displej pro BAFANG motory. Displej je přehledný a krásně barevný. Zobrazuje základní veličiny jako je aktuální rychlost, aktuální odběr el. energie z baterie, zvolenou přípomoc motoru a čas. Ve stavovém řádku si poté můžete nastavit, zda chcete vidět denní počet ujetých kilometrů, celkový počet ujetých kilometrů, dojezd, spálené kalorie, atp. Další výhoda je USB výstup pro napájení dalších zařízení, jako je třeba telefon, či světlo. Hliníkový rámHliník je sám o sobě měkký materiál, proto se v rámech používají jeho slitiny. Tyto rámy mají až 3x nižší hmotnost než rámy ocelové. Můžete si všimnout, že mají rámy z hliníkových slitin trubky s většími průměry. Není to jenom věc designu, ale zvyšuje to pevnost samotného rámu. SRAM X4SRAM X4 je základní řazení od německé značky SRAM, Pro srovnání, jedná se o podobný produkt jako Shimano Acera. Toto řazení je vhodné pro rekreační využití, nebo pro dojíždění do práce. Pokud ho budete využívat na tyto účely, můžeme vám ho s klidným srdcem doporučit! SRAM LEVELLEVELY jsou jedny z nejlevnějších hydraulických kotoučových brzd německého výrobce SRAM.Technologicky vychází z vyšších řad, ale byl zde brán velký ohled na nízkou prodejní cenu, což se promítlo v použitých materiálech. Brzdy jsou o něco větší a těžší než konkurenční SHIMANO BR-MT200, ale vlastnostmi jsou velmi podobné. Jejich specialitkou je použití standardní brzdové kapaliny (DOT 5.1) namísto minerálního oleje, což je pro uživatele lepší varianta - “DOTka” se tolik nepřehřívá a má lepší tepelné vlastnosti (hlavně v zimě, kdy tolik netuhne). Jediná nevýhoda brzdové kapaliny je její agresivní působení na lak a pneumatiky, ale to není věc kterou by běžný uživatel řešil. SUNTOUR NEXVidlice NEX je jedna z nejpoužívanějších vidlic pro krosová a treková elektrokola. Disponuje zdvihem 60 mm, o tlumení se stará olej a o pružení ocelová pružina. Díky tomu, že se tato vidlice používá na velkém množství elektrokol, víme že je odzkoušená a velmi spolehlivá. Pro rekreační jezdce bude tato vidlice jistě plně dostačující. Nevýhodou vidlice je absence přesného nastavení na daného jezdce.AI hodnocení kvality:
6
AI hodnoceni cena vs výkon:
4
AI hodnotí:
Elektrokolo Crussis e-Savela 7.7 se vyznačuje solidní výbavou, ale jeho cena je mírně nadprůměrná ve srovnání s jinými modely na trhu. Kvalita komponentů jako je motor Bafang M400-420, přehazovačka Shimano Acera RD-M360-L či SRAM X4 a vidlice Suntour NEX HLO DS je dobrá, ale ne nejvyšší. Dojezd kola je dlouhý (60 až 130 km) a rychlost lze zvýšit na 50 km/h. Brzdy Shimano BR-MT200 či Sram Level jsou spolehlivé. Hlavní nevýhodou může být absence tlumiče a kotoučů.Další parametry
Display: Bafang LCD
Vidlice: Suntour NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice,
Přehazovačka: Shimano Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řazení: Shimano SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Kazeta: Shimano CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
Retez: Kmc X8
Náboje: Crussis disc, ložisko věneček, 32D
Ráfky: Crussis 27,5", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Pláště: Schwalbe Energizer Active Plus 28 x 2,00
Sedlovka: 30,4mm
Představec: Crussis Al, 105mm, stavitelný
Řidítka: Crussis Al, 700 mm
Kroutící moment: 80Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km
Nabíječka: napětí 36 Volt, 2A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: Shimano BR-MT200, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 180 mm
Zadní brzda: Shimano BR-MT200, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 160 mm
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm
Typ rámu: Snížený dámský rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty
Barva: Silver
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Nízký nástup, Senior, Dámská
Průměr kol: 28
Tlumič: x
Zdvihy: 60-100mm
Kotouče: 160mm - zadní, 180mm - přední
Převodník: Bafang, 44 zubů, 170 mm
Gripy: Crussis, 100% silikon
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.