Crussis e-Largo 5.7
Typ motoru: M400
Značka motoru: Bafang
Velikost kol: 29
Baterie: 468Wh
Velikost rámu: L
Model rok: 2022
29 990 Kč
Popis kola
CRUSSIS E-LARGO 5.7Horské elektrokolo se středovým motorem Bafang MaxDrive. Toto elektrokolo vykazuje velice zajímavý poměr mezi cenou a výbavou a i díky líbivému designu se stalo jedním z nejprodávanějších modelů tohoto roku. Crussis e-Largo 5.7 (2022) je ideální elektrokolo pro Vaše výlety bez limitu aktuální formy či zdravotního stavu.xPružinová vidlice od značky SR SUNTOURx468Wh bateriexMotor BAFANG M400xOsmipastorková přehazovačka SRAMxDvoupístkové brzdy SRAMx29" kolaxPružinová vidlice od značky SR SUNTOURx468Wh bateriexMotor BAFANG M400xOsmipastorková přehazovačka SRAMxDvoupístkové brzdy SRAMx29" kolaZákladní vlastnostiMotorBAFANG M400Kola29″Výkon80 NmPřehazovačka8 rychlostíBaterie468 WhZdvih tlumičů100 mmDojezdStřední (60 - 80 km) Síla motoru80 Nm Kvalita komponentRekreační jízda Oblíbené příslušenstvíNechte se inspirovat a podívejte se na doporučené příslušenství, které zákazníci nejčastěji k tomuto kolu pořizují. Prohlédnout BAFANG M400M400 je aktuálně nejpoužívanější středový motor. Disponuje nominálním výkonem 250 W, 80 Nm točivého momentu a váhou 3,9 kg. Jeho hlavní výhodou je nízká cena a dostupnost, hlavní nevýhodou horší kvalita zpracování. Model M420 je naprosto stejný motor, ale v jiném těle. Pokud chcete motor za dobré peníze, můžeme vám ho jenom doporučit!MotorBafang M400Váha3,9 kgKroutící moment80 Nm Typ využití Lesní cesty Lesní pěšiny a traily Náročný terén a sjezdy Baterie BAFANG s kapacitou 468 WhBaterie pro motory BAFANG se vyznačují velkou univerzálností a velmi vysokou kapacitou (až 900 Wh) Kapacita [wh]468 522 630 720 900Dojezd [km]60 - 80 80 - 100100 - 120120 - 140140 - 160 Monochromatický displej pro BAFANGJednodušší varianta LCD displeje pro motory BAFANG.Díky použité technologii je lépe čitelný na slunci, ale na druhou stranu není tak krásně barevný. Zobrazují se na něm všechny důležité informace: stav nabití baterie, aktuální rychlost, zvolenou přípomoc motoru, denní počet ujetých kilometrů, celkový počet ujetých kilometrů, atp... Hliníkový rámHliník je sám o sobě měkký materiál, proto se v rámech používají jeho slitiny. Tyto rámy mají až 3x nižší hmotnost než rámy ocelové. Můžete si všimnout, že mají rámy z hliníkových slitin trubky s většími průměry. Není to jenom věc designu, ale zvyšuje to pevnost samotného rámu. SRAM X4SRAM X4 je základní řazení od německé značky SRAM, Pro srovnání, jedná se o podobný produkt jako Shimano Acera. Toto řazení je vhodné pro rekreační využití, nebo pro dojíždění do práce. Pokud ho budete využívat na tyto účely, můžeme vám ho s klidným srdcem doporučit! SRAM LEVELLEVELY jsou jedny z nejlevnějších hydraulických kotoučových brzd německého výrobce SRAM.Technologicky vychází z vyšších řad, ale byl zde brán velký ohled na nízkou prodejní cenu, což se promítlo v použitých materiálech. Brzdy jsou o něco větší a těžší než konkurenční SHIMANO BR-MT200, ale vlastnostmi jsou velmi podobné. Jejich specialitkou je použití standardní brzdové kapaliny (DOT 5.1) namísto minerálního oleje, což je pro uživatele lepší varianta - “DOTka” se tolik nepřehřívá a má lepší tepelné vlastnosti (hlavně v zimě, kdy tolik netuhne). Jediná nevýhoda brzdové kapaliny je její agresivní působení na lak a pneumatiky, ale to není věc kterou by běžný uživatel řešil. SUNTOUR XCTModel XCT je základní vidlice pro horská elektrokola, většinou má zdvih okolo 100 mm. Výhodou vidlice je, že má jednoduchou pružinovou konstrukci a je nenáročná na servisní údržbu. Nevýhodou je absence přesného nastavení vidlice na daného jezdce.AI hodnocení kvality:
7
AI hodnoceni cena vs výkon:
6
AI hodnotí:
Crussis e-Largo 5.7 je elektrokolo s vyváženým poměrem cena/výkon. Jeho cena je pod průměrem trhu, ale nabízí slušnou výbavu, jako je motor Bafang M400-420, přehazovačka Shimano Acera RD-M360-L nebo Sram X4 a vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29''. Dojezd je standardní (60 až 90 km). Kvalita je nadprůměrná díky použití kvalitních komponent jako jsou brzdy Shimano BR-MT200 nebo Sram Level a rám z hliníku. Na druhou stranu, absence tlumiče může ovlivnit jízdní komfort.Další parametry
Display: Bafang LCD
Vidlice: Suntour XCT30 HLO DS 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice,
Přehazovačka: Shimano Acera RD-M360-L, nebo Sram X4, 8 rychlostí
Řazení: Shimano SL-M310, nebo Sram X4, 8 rychlostí
Kazeta: Shimano CS-HG31, nebo Sram PG-820, 8 rychlostí
Retez: Kmc X8
Náboje: CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Ráfky: CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Pláště: Maxxis Ardent 29 x 2,4
Sedlovka: 30,4mm
Představec: Crussis Al, 60 mm, pevný
Řidítka: Crussis Al, 760 mm
Kroutící moment: 80Nm
Dojezd: Standartní dojezd - 60 až 90 km
Nabíječka: napětí 36 Volt, 2A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: Shimano BR-MT200, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 180 mm
Zadní brzda: Shimano BR-MT200, nebo Sram Level, hydraulická, rotor 180 mm
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: Modrá
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Pánská, Unisex
Průměr kol: 29
Tlumič: x
Zdvihy: 100-120mm
Kotouče: 160 mm - zadní kotouč, 180 mm - přední kotouč
Převodník: Bafang, 38 zubů, 170 mm
Gripy: Crussis, 100% silikon
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.