Crussis e-Cross Low 1.8
Typ motoru: Zadní motor
Značka motoru: Bosch
Velikost kol: 28
Baterie: 468Wh
Velikost rámu: M
Model rok: 2023
26 990 Kč
Popis kola
Crussis e-Cross Low 1.8 je elektrokolo s hliníkovým rámem a 28palcovými koly. Je vybaveno vidlicí SR-SUNTOUR CR85-V 700C bez uzamykání a přehazovačkou Shimano Tourney RD-TY500-SGS s 7 rychlostmi. Řazení je zajištěno systémem Shimano Tourney SL-TX50-7R, který umožňuje 21 rychlostí. Kolo pohání motor Bafang s výkonem 250W (maximálně 500W), který je umístěn v zadním náboji. Náboje jsou od značky Crussis a jsou doplněny o pláště Kenda o rozměru 700x40C. Představec a řídítka jsou také od značky Crussis. Dojezd na jedno nabití je standardně mezi 60 až 90 km. Přední i zadní brzdy jsou typu Tektro V-Brake. Převodník Crussis má 48/38/28 zubů a délku 170 mm.AI hodnocení kvality:
6
AI hodnoceni cena vs výkon:
7
Další parametry
Display: Bafang LCD
Vidlice: SR-SUNTOUR CR85-V 700C", NO LOCK
Přehazovačka: Shimano Tourney RD-TY500-SGS, 7 rychlost
Řazení: Shimano Tourney SL-TX50-7R, 21 rychlostí
Kazeta: Bafang 250W (MAX 500W), v zadním náboji
Retez: Kmc Z7
Náboje: Crussis disc, ložisko věneček, 36D
Ráfky: Crussis 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm
Pláště: Kenda 700x40C (622-42 / 28x1 5/8), černá
Sedlovka: 31,6mm
Představec: Crussis Al, 60mm, stavitelný
Řidítka: Crussis AL 31,8 mm, šířka 660 mm
Kroutící moment: 40Nm
Dojezd: Standartní dojezd - 60 až 90 km
Nabíječka: napětí 36 Volt, 2A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: Tektro V-Brake
Zadní brzda: Tektro V-Brake
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty
Barva: Bílá/černá/žlutá
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Nízký nástup, Senior, Dámská
Průměr kol: 28
Tlumič: x
Zdvihy: 60-100mm
Kotouče: x
Převodník: Crussis 48/38/28 zubů, 170 mm
Gripy: Crussis ergonomicky tvarované s objímkou
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.