Crussis e-Atland 7.7
Typ motoru: M400
Značka motoru: Bafang
Velikost kol: 27
Baterie: 522Wh
Velikost rámu: L
Model rok: 2022
34 990 Kč
Popis kola
CRUSSIS E-ATLAND 7.7Horské elektrokolo se středovým motorem Bafang MaxDrive. Toto elektrokolo vykazuje velice zajímavý poměr mezi cenou a výbavou a i díky líbivému designu se stalo jedním z nejprodávanějších modelů tohoto roku. Crussis e-Atland 7.7 (2022) je ideální elektrokolo pro Vaše výlety bez limitu aktuální formy či zdravotního stavu.xPružinová vidlice od značky SR SUNTOURx522Wh bateriexMotor BAFANG M400xDevítipastorková přehazovačka SRAM s rozsahem kazety 11-36xDvoupístkové brzdy SRAMx27,5" kolaxPružinová vidlice od značky SR SUNTOURx522Wh bateriexMotor BAFANG M400xDevítipastorková přehazovačka SRAM s rozsahem kazety 11-36xDvoupístkové brzdy SRAMx27,5" kolaZákladní vlastnostiMotorBAFANG M400Kola27,5″Výkon80 NmPřehazovačka9 rychlostíBaterie522 WhZdvih tlumičů100 mmDojezdStřední (80 - 100 km) Síla motoru80 Nm Kvalita komponentRekreační jízda Oblíbené příslušenstvíNechte se inspirovat a podívejte se na doporučené příslušenství, které zákazníci nejčastěji k tomuto kolu pořizují. Prohlédnout BAFANG M400M400 je aktuálně nejpoužívanější středový motor. Disponuje nominálním výkonem 250 W, 80 Nm točivého momentu a váhou 3,9 kg. Jeho hlavní výhodou je nízká cena a dostupnost, hlavní nevýhodou horší kvalita zpracování. Model M420 je naprosto stejný motor, ale v jiném těle. Pokud chcete motor za dobré peníze, můžeme vám ho jenom doporučit!MotorBafang M400Váha3,9 kgKroutící moment80 Nm Typ využití Lesní cesty Lesní pěšiny a traily Náročný terén a sjezdy Baterie BAFANG s kapacitou 522 WhBaterie pro motory BAFANG se vyznačují velkou univerzálností a velmi vysokou kapacitou (až 900 Wh) Kapacita [wh]468 522 630 720 900Dojezd [km]60 - 80 80 - 100100 - 120120 - 140140 - 160 LCD displej pro BAFANGNejpoužívanější displej pro BAFANG motory. Displej je přehledný a krásně barevný. Zobrazuje základní veličiny jako je aktuální rychlost, aktuální odběr el. energie z baterie, zvolenou přípomoc motoru a čas. Ve stavovém řádku si poté můžete nastavit, zda chcete vidět denní počet ujetých kilometrů, celkový počet ujetých kilometrů, dojezd, spálené kalorie, atp. Další výhoda je USB výstup pro napájení dalších zařízení, jako je třeba telefon, či světlo. Hliníkový rámHliník je sám o sobě měkký materiál, proto se v rámech používají jeho slitiny. Tyto rámy mají až 3x nižší hmotnost než rámy ocelové. Můžete si všimnout, že mají rámy z hliníkových slitin trubky s většími průměry. Není to jenom věc designu, ale zvyšuje to pevnost samotného rámu. SRAM X5SRAM X5 je druhé nejzákladnější řazení od německé značky SRAM. Pro srovnání, jedná se o podobný produkt jako Shimano Alivio. Víme, že řazení má již bytelnější konstrukci, proto snese střední zatížení u základních horským modelů. Nevýhodou je nepřesný chod při velkém zatížení. SRAM LEVELLEVELY jsou jedny z nejlevnějších hydraulických kotoučových brzd německého výrobce SRAM.Technologicky vychází z vyšších řad, ale byl zde brán velký ohled na nízkou prodejní cenu, což se promítlo v použitých materiálech. Brzdy jsou o něco větší a těžší než konkurenční SHIMANO BR-MT200, ale vlastnostmi jsou velmi podobné. Jejich specialitkou je použití standardní brzdové kapaliny (DOT 5.1) namísto minerálního oleje, což je pro uživatele lepší varianta - “DOTka” se tolik nepřehřívá a má lepší tepelné vlastnosti (hlavně v zimě, kdy tolik netuhne). Jediná nevýhoda brzdové kapaliny je její agresivní působení na lak a pneumatiky, ale to není věc kterou by běžný uživatel řešil. SUNTOUR XCMStejně jako její levnější varianta XCT, je i vidlice XCM spolehlivá a servisně nenáročná, navíc disponuje funkcí uzamčení, takže ji můžete uzamknout přepínačem na korunce. Vidlice je vhodná na horská kola pro rekreační použití. Nevýhodou vidlice je absence přesného nastavení na daného jezdce.AI hodnocení kvality:
6
AI hodnoceni cena vs výkon:
5
AI hodnotí:
Elektrokolo Crussis e-Atland 7.7 má poměrně dobrý poměr cena/výkon, jelikož za cenu 37990 Kč nabízí kvalitní komponenty jako motor Bafang M400-420, přehazovačku Shimano Alivio nebo Sram X5 a vidlici Suntour XCM HLO DS s uzamykatelným zdvihem 100mm. Dojezd elektrokola je dlouhý, až 130 km, což je velké plus. Baterie má kapacitu 522Wh. Brzdy jsou hydraulické od Shimano nebo Sram Level. Rám je z hliníku. Kvalita je nadprůměrná, ale stále je zde prostor pro zlepšení, například v oblasti rafek nebo nábojů.Další parametry
Display: Bafang LCD
Vidlice: Suntour XCM HLO DS 27,5", zdvih 100mm, uzamykatelná z vidlice
Přehazovačka: Shimano Alivio RD-M3100-SGS, nebo Sram X5, 9 rychlostí
Řazení: Shimano Alivio SL-M3100, nebo Sram X5, 9 rychlostí
Kazeta: Shimano CS-HG200-9, nebo Sram PG-920, 9 rychlostí
Retez: Kmc X9
Náboje: CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Ráfky: Crussis 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Pláště: Maxxis Ardent 27,5 x 2,4
Sedlovka: 30,4mm
Představec: Crussis Al, 60mm, pevný
Řidítka: Crussis Al, 700mm
Kroutící moment: 80Nm
Dojezd: Dlouhý dojezd - 80 až 130 km, Standartní dojezd - 60 až 90 km
Nabíječka: napětí 36 Volt, 2A
Rychlost: 25 km/h - možné zrychlit na 50 km/h
Material rámu: Hliník
Přední brzda: SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
Zadní brzda: SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
Sedlo: Selle Royal
Nosnost: 120kg
Výška jezdce: 150-165cm, 160-175cm, 170-185cm, 180-195cm
Typ rámu: Unisexový rám
Použití: Město, Silnice a cyklostezky, Šotolinové cesty, Lesní cesty, Lesní pěšiny a traily
Barva: Red
Značka: CRUSSIS
Teleskopická sedlovka: za příplatek 3-8 tis. Kč
Kategorie: 1
Pohlaví: Pánská, Unisex
Průměr kol: 27
Tlumič: x
Zdvihy: 100-120mm
Kotouče: 180mm - přední, 160mm - zadní
Převodník: Bafang, 38 zubů, 170mm
Gripy: Crussis, 100% silikon
Pro nahrání fotografie a komentáře se musíte přihlásit.